Rešenja za specifičnu namenu

Inventura/popis osnovnih sredstava

Najjednostavniji način za kontrolu osnovnih sredstava 

Ko voli inventuru još? 

Osim inspektora koju kontrolišu njenu implementaciju i tačnost, verojatno malo ko. Najčešći razlozi za generisanje stresa radi inventure su loše posloženi inventurni procesi, nedostatak adekvatne opreme ili pametnog softverskog rešenja koje život znači onima koji o inventuri brinu ili je sprovode.

Upoznajte Info-kod ponudu namenjenu brzom i tačnom obavljanju inventure osnovnih sredstava i uđite u svet bez inventurnih viškova, manjkova i gubljenja nepotrebnih radnih sati vaših zaposlenih.

Pitajte stručnjaka

Imate pitanja ili trebate savet? Javite nam se, želimo pomoći.

Postavite pitanje
01

Analiza i savetovanje

Pomoć u pojednostavljivanju procesa rada i odabir opreme, potrošnog materijala i sofvera koji će najbolje odgovarati baš vašem poslovanju.

02

Portfolio proizvoda

Širok portfolio proizvoda, kojeg ćete pronaći u našoj ponudi, pomoći će u povećanju efikasnosti i olakšati rad vašim zaposlenima. Od opreme, preko idejnog i programskog rešenja, potrošnog materijala i nenadmašne podrške i servisa - pružamo sve što vam treba za efikasno poslovanje.

03

Prilagođavanje aplikacije i implementacija

Info-kod tim odradit će instalaciju rešenja na vašoj lokaciji i provesti vas kroz sve glavne koristi i prednosti rešenja.

04

Podrška kakvu zaslužujete

Profesionalna podrška stručnjaka sa iskustvom u vašem poslovnom području stoji vam na raspolaganju za savet ili pomoć. Bilo da je potrebno pružiti asistenciju na vašoj lokaciji ili na daljinu, svim našim korisnicima osiguravamo tehničku podršku i održavanje rešenja.

  • Dugogodišnje iskustvo

  • Manji troškovi

  • Manje grešaka

  • Efikasnost

Inventura/popis osnovnih sredstava

Olakšajte život! Odradite inventuru brzo, tačno i sa minimalnim brojem zaposlenih. 

Trenutno verovatno trošite previše vremena baveći se upravljanjem osnovnim sredstvima - možda i više nego što uopšte mislite. Sa Info-kod rešenjem na vašoj strani, ostvarit ćete velike uštede vremena, novaca i izbeći troškove koji rezultiraju pogrešnim upravljanjem osnovnim sredstvima.

Svaka kompanija ima osnovna sredstva, a mi svakoj možemo pomoći u upravljanju njime

Naše fleksibilno programsko rešenje prilagodljivo je svakom poslovanju i jednostavno je za integraciju sa brojnim poslovnim sistemima kao što su SAP, Navision, Wand, Pantheon i mnogi drugi. Ako uz njega dodate adekvatne bar kod čitače, printere napredne identifikacione tehnologije i cenovno pristupačni potrošni materijala Info-kod ponude, podići ćete poslovanje na novi nivo produktivnosti i troškovne efikasnosti .

Programsko rešenje

Vaše je poslovanje jedinstveno, a isto tako i vaše stvari. Razumemo ovaj problem, pa smo osmislili softver za upravljanje imovinom koji može pratiti bilo šta i vrlo je prilagodljiv načinu na koji trenutno upravljate svojim inventarom. Verujemo da bolje praćenje imovine dovodi do boljih poslovnih performansi - održavate svoje stvari, znate gde bi trebale biti i sprečavate gubitke i štetu.

Mobilni terminali

Prenosni terminal poslužit će vam za trenutno skeniranje bar koda s nalepnice kojom je obeleženo osnovno sredstvo. U bazu podataka će otići informacije o šifri osnovnog sredstava, lokaciji, šifri zadužene osobe i o zapaženom stanju osnovnog sredstva. Mobilni terminali Info-kod ponude koje preporučujemo za inventuru lagani su, optimalne veličine i dizajnirani za lako rukovanje. Imaju nekoliko modula skeniranja i puno opcija prilagodjađavanja uređaja radnim zadacima. Takvi uređaji imaju baterije produženog trajanja za dvostruku smenu rada pa nema gubljenja vremena na punjenje i/ili zamenu baterije.

Printeri

Izradite nalepnice osnovnih sredstava na za tu namenu posebno specijaliziranim printerima. Jednostavnost im je zajednički naziv: jednostavan za korišćenje, za naprednu primenu i za upravljanje i održavanje. Sa gotovo svakom modernom opcijom povezivanja, uklopit će se u vaše tehnološko okruženje sada i u budućnosti. Izaberite jedan od USB, serijskog automatskog otkrivanja ili 10/100 Etherneta kao i najnovije bežične opcije: Wi-fi certificirani 802.11ac WLAN Bluetooth 4.1.

Etikete

Za označavanje osnovnih sredstava izvrstan izbor su plastificirane termo transfer etikete. Prilkladne su jer pokazuju dobru otpornost na kontakt s vlagom, oscilacije u temperaturi, čišćenje alkoholom i abrazivnim sredstvima što ih čini idealnim za dugogodišnju upotrebu. Možete odbrati sjajne, mat, u boji, kao i predtiskane za označavanje proizvoda gdje etiketa nema samo ulogu informiranja korisnika nego doprinosi izgledu osnovnih sredstava.

Pitajte stručnjaka

Imate pitanja ili trebate savet? Javite nam se, želimo pomoći.

Postavite pitanje

Tu smo za vas.

Gotovo 30 godina savetujemo naše korisnike koju opremu uzeti za određeni tip poslovanja stoga se ne ustručavajte javiti za pomoć u odluci. Dobićete i svu potrebnu tehničku podršku i servis.

Kontaktirajte nas

Politika kolačića

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcisati i da bismo unapredili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvatam sve Ok!